tirsdag 10. august 2010

Lang tid har gått og mye har skjedd. Det har vært bursdager og ferie, hverdager og fest. Vesle minstemann vokser som ugress, eldstemann har sluttet med smokk. Og slik går dagene. Blogginnleggene har blitt smertelig få, jeg blir ikke enig med meg selv om hvordan utformingen skal være. Personlig? Faglig? Blogge om de gode tingene, eller være kritisk og fortelle om alt som er surt? Noen ganger tenker jeg at jeg burde hatt mange forskjellige blogger, så jeg kunne holde en viss tematikk, men likevel ha plass til alt jeg har lyst til å skrive. Men i første omgang får jeg konsentrere meg om å faktisk legge ut alle blogginnleggene jeg skriver i hodet mitt, så får utformingen bli som den blir etterhvert.

Begynne på nytt? Ja - kanskje det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar