lørdag 6. mars 2010

Bloggtips

Jeg føler meg fullstendig nybegynner på dette her. Kanskje ikke så rart, da jeg er en nybegynner. Men bare som en huskelapp til meg selv (og om andre evt. skulle være interesserte) har Jorid Kvam en blogg hun kaller "Noe på hjertet" med en hjelpeside her, og en blogg med navn Moseplassen en hjelpeside her. Blant annet tips om hvordan man vannmerker bildene sine, kopiert fra bloggen Cecilias verden

De har hjulpet masse allerede ♥ 

Noen av blogginnleggene mine vil derfor være testing av disse tipsene, så se opp for merkelige innlegg! Skulle noen lese dette er det bare å gi tips. Jeg lurer for eksempel på hvordan i alle dager man endrer utseendet på overskriften til blogginnleggene? 

Edit: Hvordan endre bakgrunn til noe annet enn de få malene som ligger her på blogger: http://www.backgroundfairy.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar