torsdag 4. mars 2010

Første innlegg

Har tenkt på å opprette en blogg en god stund nå, men aldri kommet så langt. Det gjenstår å se om jeg står løpet ut. Har en del tanker og ideer om hva som skal eller kan skrives her, men hvilken form dette tar i praksis vil tiden vise. 

Hva jeg skal skrive om? Tja. Siden jeg ikke er kreativ selv kommer mesteparten av det jeg skriver til å være kommentarer på det andre gjør og skriver. Men jeg har mange interesser. For å nevne noe: det skrevne ord, både på nett og i bokform, sang, dans, psykologi, medisin, anatomi/fysiologi, biologi, alternative behandlingsmetoder, økologiske produkter, dyretesting, miljø, helse, kosthold, trening, livsstil.. The list goes on. Men det viktigste er kanskje mennesker. Jeg er ikke sosial, jeg er mer en observatør. Og mennesker fascinerer meg. Mest på et teoretisk nivå. Det er nok der psykologi-studiet kommer inn. Men til tross for min asosiale natur har jeg både venner og en egen liten familie. Helt sant. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar